Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

Friday, June 19, 2009

THe BiRTH oF MY NePHeW..

okok...just a quick update...smlm ckp my SIL dh masuk labour room...hihii just before 8pm my SIL dh selamat bersalin baby boy...Alhamdulillah...so by the time we all sampai kt hosp tu SIL baru je keluar dr labour room...around 9:00 kot...dekat kul 10:30 baru bleh tgk baby...nama dia EZKHAN ARIFF BIN ELMI JOHAR...delivered normal..10 hari lebih awl dr due date..(sama cam emir..)..weight at 3 kg...tp ayin x berani nk pegang since new born sgt2..muka mcm his mummy...(fr my eyes la.. ;P)...fresh from the oven :D...x amik la gambar dia...nanti dah besar sket kite amik gambar ek...nway to my brother and SIL congratulations!!...and Hepi Father's day to u bro!!..(sempat celebrate tahun nih ek...)...

and....

my time coming soon...tik..tok...tik...tok...
ドキドキ......

No comments: