Wednesday, June 30, 2010

Eiliya Nasuha is ONE!!

Assalammualaikum...
Sungguh lama x update...busy dgn macam2...hihi
Hari ni June 30th, 2010...Genaplah usia anak dara kami tu 1 tahun...

HAPPY 1st BIRTHDAY EILIYA NASUHA!!
Photobucket

Rasa lama jugak la nk sampai setahun ni...macam2 berlaku kann...sekarang ni pun Nasuha masih belum totaly discharged dr Hosp Sungai Buloh...2 bulan sekali kena pi check up jugak...ubat pun still kena makan...tp Alhamdulillah she seems healthy and happy!!..hope leh discharge la lepas ni...InsyaAllah..
Berat lebih kurang 8kg..tinggi lebih kurang 70cm..senyuman dia sangat manis...mmg penawar la utk kami..nasuha sekarang merangkak dah sangat laju...hobi "mengemas" dan menjerit..mmg suka main kejar2 dengan abang Emir..tp kejar2 cara merangkak lah...sudah pandai berdiri...tp lom boleh berjalan..unless ader tempat nk berpaut...insyaAllah x lama lagi xyah la mama dukung banyak2 dah kan...
Alhamdulillah sepanjang setahun ni still dpt BF Nasuha...bulan pertama je campur...lepas tu mmg fully BF sampai hr ni...tp soro2 dh nk kena campur...nasuha semakin kuat minum susu...tp mama akan try BF sampai 2 tahun...kalu x cukup je baru top up...Alhamdulillah nasuha jarang kena demam ke batuk selsema...tp very light sleeper...mmg senang sgt terjaga...hope dh besar sket ni leh la tido ok sket...dah 1 tahun mama x tido betul2 waktu mlm...heheh...


Photobucket

Ni gambar masa minggu pertama nasuha...berat pun dalam 3kg ajer...and nasuha bnyk tido ajer...skang nasuha mmg suka main je...kacau abang Emir buat kije skolah...

"semoga nasuha menjadi anak yang solehah...yang berjaya di dunia dan akhirat...Aminnnn"

Love you so much "Eiliya Nasuha"...